יום רביעי, 27 באפריל 2011

5 כללי מין להשיג סקס נהדר

כל אחד מאיתנו מאמין ומגן על הסט שלנו של כללים מין. כללים אלה לא העובדות. הם שיפוטים ודעות שאנו מאמינים שהוא אמיתי. חשוב להכיר ולבחון את הכללים סקס שאנחנו מסתובב איתנו לתוך כל מפגש מיני.

אנו לומדים על סקס מתוך החוויות שלנו, של אנשים אחרים ואת העולם סביבנו. התרבות שלנו מפיצה מידע ורעיונות על מה הוא המין, מה המין צריך להיות, כמה פעמים אנחנו צריכים לקיים יחסי מין, מי שאנחנו צריכים לקיים יחסי מין עם. אנחנו חינם כל לגבש שלנו לגבי מה שאנחנו חושבים על סקס, מה שגברים אוהבים, מה הם אוהבים נשים. לפעמים אנחנו בוחרים להאמין בדברים שלא לעזור לנו למצוא ולשמור על ההנאה המינית. במקום שאנחנו קונים אל חוקים שיובילו אותנו לדכא את הרצונות העמוקים ביותר שלנו להכחיש את התקווה כי דברים יכולים להשתפר.

כמה כללים המין שלך יהיה בתקווה להיות חיובית; אמונות על זכאותך הנאה, חופש שלך כדי לחקור מה סיפוק מיני אמצעים אתה והכרה זכאותך להתעורר ולחגוג את הפוטנציאל המיני שלך. אתה בטח גם להשקיע אמונות אחרות, אשר עשויים להיות הרסניים חוויות מיניות רבה הן בעצם מקור של חרדה וחוסר ביטחון כי מערערת את הביטחון העצמי שלך. המודעות היא המפתח לשינוי. אז תסתכל ב 5 האמונות הנפוצות ביותר לחסום אושר מינית ולראות אילו נשמע מוכר.

1. היא / הוא צריך לדעת איך מדליק אותי

אם אנחנו נאחזים ברעיון כי זה מישהו אחר את אחריותה של "לתת" לנו אורגזמה, ואז אנו מפקירים באחריותנו. כולנו שונים. אין טכניקות קסום אשר תשלח לכל אדם ואדם לתוך בעיצומו של אקסטזה מינית. מצפה זוגך להיות אחראים ההנאה המינית שלך היא בלתי סבירה. זה מאפשר לך להישאר מנותק מן המיניות שלך ומאפשר לך להיאחז בתחושה מדומה של ביטחון דרך חוסר ההשתתפות שלכם ואת האחריות. אתה צריך לשים את עצמך על הקו ולשים שם מה זה כי אתה רוצה. זה עשוי להיות קל יותר להקשיב

כדי הפחדים שלך לשתוק, ולקוות לטוב, אבל כאשר אתה פותח את תוכלו לבנות את העצמי שלך ההערכה והביטחון וכבוד עצמך תשוקותיו המיניות שלך. אתם מאפשרים גם השותף שלך כדי לעשות את אותו הדבר שניכם מתחילים לבנות תקשורת מינית מוצלחת שיעזרו לך למצוא סיפוק מיני.

בכל מצב שבו הכעס והתסכול שלנו מונעים על ידי 'ריך "המצוין התפטרותו של אחריות. המוח בקריאה, הנחות על מה שאנשים אחרים צריכים לדעת, משחרר אותך מהצורך לצאת מאזור הנוחות המוכרת שלך להביע את הצרכים והרצונות שלך. אתה מצפה שאנשים אחרים כדי להפוך את עצמם פגיעים ידי חשיפת עצמם סיכון של 'כישלון', לא מקבל זכות מה שהם "צריכים" כבר יודעים. אל תגרמו לאנשים אחרים לעשות את העבודה עבורך, מנסה לנחש מה זה כי אתה רוצה. זה לא אסטרטגיה מוצלחת עבור סקס נהדר וזה משאיר אותך פגיע רגשות של אכזבה ודחייה בכל פעם שמישהו מצליח להתנהג כפי שאתה מצפה לו או לה.

2 התשוקה המינית נחרץ לירידה בלתי נמנעת.

כימיה המסחררת של החודשים הראשונים ניתן להפוך חיבור מין רוח עצמית עמוקה יותר מגביר את ההנאה המינית. אל תוותרו מנסה; המין פחות יש לך יותר קל לשכנע את עצמך שזה לא חשוב, אז אתה מחליט לקבור את האכזבה שלך ואת התסכול. בכל מערכת יחסים, רמות התשוקה תשתנה. זה לא אסון. לשמור נגיעה חיבה אחד עם השני המשיכה שלך יחזור. הסכנה ספציפית של אמונה זו הוא מצדיק ומחזק את הפיתוי לוותר ולהפסיק לנסות ליצור ולתחזק תשוקה מינית במערכת יחסים ארוכת טווח. זה יכול בקלות להוביל למצב שבו אין עוד כל מגע פיזי בינך לבין בן זוגך ואת החיבור הרגשי ואת רמות אינטימיות יתחיל לאזול.

למרות שזה עשוי להיות לא קל, למצוא את האומץ לדבר עם השותף שלך, אם אתה מרגיש שאתה לא מרוצה מחיי המין שלך אחרת הנוכחי שלך טינה כי הצרכים המיניים שלך אינם מאושרים ו מסופקים יכול לחלחל החוצה להשפיע על המצב הכללי של מערכת היחסים שלכם . אתה צריך להכיר בכך מין ולפעמים לוקח קצת יותר טוב, מאמץ זמן ומחויבות. זה אולי לא נשמע מאוד סקסי, אבל סקסיות היא כל בתפיסה שלך. חלק מהאנשים בוחרים לחקור שיטות הטנטרי, אשר להרחיב את האפשרויות של מה סקס יכול להיות על ידי רואה כי המיניות ניתן לחוות מעבר גישה אופיינית-שפיכה חדירת המערב. עבור אנשים אחרים, מה שהופך את ההחלטה להפוך את זמן לסקס הוא מספיק כדי להצית מחדש את תחושת האינטימיות וההנאה שאבד.

3. גבר אמיתי הוא מוכן ומין, בכל עת ובכל מקום

אמונה זו לגמרי מפשט trivialises התגובות המיניות של הגברים. רמות של גברים התשוקה מושפעים מחשבותיהם ורגשותיהם, בדיוק כמו נשים הם. גברים הם לא מכונות מין מי מוכן לבצע על הפקודה, למרות הודעות רבות שאנו מקבלים על סקס לספר לנו כי זהו המקרה. זה מפעיל לחץ אדיר על האיש, שהוביל לחרדה ביצועים כי הוא מוכר הרבה גברים. איכשהו, כאשר המין נכשל, לנשים מסוימות קל יותר להאשים את האיש במקום להודות כי קשרים מיניים בין שני אנשים נשלטים נוצר על ידי שני אנשים אלה, לא רק את האיש. כאשר אישה מאמינה שזה נכון, היא חשופה הרגשה לא רצויה רצויות בכל פעם שבן זוגה אינו רוצה לקיים יחסי מין. עבור חלק מהנשים המשקף על הנחות שלהם יכול לאפשר להם לקחת יותר אחריות על ההנאה המינית שלהם עבור גברים, זה יכול לבוא כהקלה מבורכת לקחת אחריות מלאה על מתן האישה "מתנה" של הנאה מינית.

4. טכניקות מיניות יותר / אני תפקידים יודעת, טוב יותר את המאהב ואני AM.

טיפים הלמידה סקס יותר טוב וטריקים כדי להביא אותך לסיפוק מיני גדול יותר הוא לא תמיד המפתח סיפוק מיני. יש אנשים שעושים לנו את חיי המין הגדול רוצה ללמוד יותר על איך לעשות את זה אפילו טוב יותר. בסוג זה של המצב, טיפים וטריקים יכול להוסיף אלמנט נוסף למערכת היחסים. עם זאת, אם חיי המין שלך לא ממלא אותך, מצפה פתרון מהיר בצורה של 'דברים' לעשות עם בן הזוג שלך הוא סביר להביא לך מה שאתה רוצה. מיומנות טכנית בלבד יכול להפוך לחוויה רגשית בידוד, אם לא יותר עבורך ואולי עבור בן זוגך. זה חוזר חיבור מין רוח העצמית. מציאת האושר מינית היא לא רק על מה שאתה עושה. זה גם לגבי מי אתה. איך אתה מוכן להראות את עצמך לאדם אחר. אתה יכול לשחרר מספיק רגשית ופיזית כדי לפתוח את עצמך עד העונג? הדגש לפעמים יותר מדי על עושה הוא דרך מסוך ו הכחיש מה לא בסדר במדינה שלך להיות.

5. אוננות היא רק כתחליף מין ל"מ קובל ".

אוננות היא דרך נהדרת לשפר את הסקס שותף בגלל זה הוא על כל חקר הפוטנציאל המיני שלך. אתה לא צריך מאהב לחקור את המיניות שלך ולהעלות את האנרגיה המינית שלך. למעשה, ככל שאתה יודע יותר על התגובה המינית שלך, טוב יותר את המאהב שאתה יכול להיות. כאשר אתה לוקח אחריות על הידיעה על מה אתה אוהב לשנוא, אז אתה יכול להראות ו / או לספר שותף כיצד להשביע את רצונך. רוב האנשים אוהבים להיות אמר ובהירות שלך ייתן לשניכם בביטחון רב יותר ושליטה על החוויות המיניות שלך. אנשים רבים להציג את האוננות כמעין מפלט אחרון עבור אדם בודד. עם זאת, ללמוד כיצד תענוג עצמך מאפשרת לך לפתח חיי פנטזיה עשירים שיכולים לשפר את יחסי המין שלך עם אנשים אחרים.

יצירת אושר מינית מתמשכת מחייבת אותך להיות נוח עם מי אתה כי אתה מודע של הסגנון המיני שלך, אוהב ולא אוהבים. אתה צריך להיות מסוגל לתקשר זה עם אדם אחר ולא להיות מעוכבים על ידי פחדים של תפיסות האפשר של אנשים אחרים. התגובות של אנשים אחרים הם הבעיה שלהם, הבעיות שלהם - לא שלך. זה יכול להיראות כאילו אתה צריך לקחת על הלוח את אי הנוחות ועל פסקי דין אחרים, אבל אתה לא. זכור כי אתה מקבל כדי להחליט כיצד להגיב על אנשים אחרים ואתה יכול לבחור להיות אמיץ, בטוח בוודאות כי אתה יודע ולקבל מי אתה כיצור מיני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה